Rabu, 31 Disember 2008

Sokongan Anda...

Penulis mula menceburi alam siber dengan serius pada tahun penghujung 2005. Pada mulanya penulis mempunyai fotopages yang mengandungi gambar & karya fotografi penulis. Apa yang tidak disangka, dengan fotopages tersebut, telah banyak yang dapat dipelajari & telah memperkenalkan diri penulis kepada pengunjung internet yang lain.

Sejak fotopages tersebut, penulis mula didedahkan dengan komuniti yang lebih luas. Ramai yang telah memberikan inspirasi, membantu dan menyokong penulis ketika itu (jika disebutkan memang tidak mencukupi). Setelah 2 tahun menggunakan fotopages, penulis beralih kepada blog yang lebih fleksibel & mudah.

Sehingga kini, blog 'mencipta memori' telah mencapai lebih 3000 pelawat sejak posting pertama. Mempunyai 7 pengikut yang setia dan ramai lagi yang selalu membaca. Semua itu adalah hasil sokongan anda semua. Disini penulis ingin mengucapkan jutaan terima kasih sekali lagi kepada semua pelawat blog ini.


Kini blog ini sudah berada dalam galeri online Art On Display dimana ia memaparkan laman-laman web hasil-hasil karya seni dari seluruh dunia. Anda boleh mengundi nama-nama yang tersenarai di dalam laman web ini dan salah satunya adalah blog 'mencipta memori'. Harapan penulis agar anda semua dapat terus menyokong karya penulis. Insya Allah.

IKLAN : Pendaftaran Kursus Asas Fotografi (Digital) dibuka SEKARANG! Keterangan lanjut layari www.nahamphoto.com/blog

2 ulasan:

Uncle Bourne berkata...

Tahniah!!! Aku pas ni nak kena belajar Advance Blogger

Nanie Harris berkata...

Boleh uncle...mantapkan lg blog perisikan..hehe