Sabtu, 27 Disember 2008

Sehari Di Olak Sepam

Artakus cuba untuk membaca blog menggunakan broadband

Malam semalam (Jumaat), penulis & Kaff telah ke Kg. Olak Sepam, Pagoh Muar iaitu kampung halaman Artakus. Setelah pulang dari kerja petang jumaat itu, kami bersiap-siap dan bergerak dari Johor Bahru kira-kira 9 malam. Tiba di sana tepat jam 10.30 malam dan kami terus dihidangkan dengan makanan yang lazat. Sebelum tidur, kami bertiga bersembang-sembang, bergelak ketawa sambil membuat shooting tidak rasmi.

Orang pergi memancing dipagi hari...

Bot-bot En. Hamid, bapa Artakus

Artakus mengambil peluang mandi sungai...

Rancangan kami adalah untuk ke Zoo Melaka pada pagi Sabtu bersama Cik Anipah. Sementara menunggu Cik Anipah sampai dari Batu Pahat, kami sempat lagi membuat shooting di jeti Sungai Muar berhadapan rumah Artakus. Sambil melihat ramai pemancing yang mengemudi bot masing-masing, penulis & kaff sempat merakamkan beberapa panorama disitu. Sangat cantik & menarik.

Artakus hanya melihat...

Kaff sedang beraksi...

Kaff melihat hasil-hasil kerjanya...

*p/s- Posting akan datang! Gambar outing di Zoo Melaka

IKLAN : Pendaftaran Kursus Asas Fotografi (Digital) dibuka SEKARANG! Keterangan lanjut layari www.nahamphoto.com/blog

4 ulasan:

Kaff berkata...

cun giler gambar kat jeti tu

oldtechie berkata...

How lovely you 3 "complement" each other.... :)

artakus berkata...

hoh....nasib baik ko tak keluarkan gambar aku yang seksi mcm madonna tu! ^_^

Reds berkata...

Iskh...xkan nk letak gmbo tu..gmbr tu nanti aku hntr surat kabar jer...hehe