Selasa, 30 Disember 2008

Blog 'Mencipta Memori' Berwajah Baru!

Bila tibanya tahun baru, sudah semestinya kita semua akan mempunyai azam yang baru, keinginan yang baru malah serba-serbi baru. Perubahan adalah sesuatu yang amat positif dalam pelbagai aspek. Sudah semestinya kita perlu berubah untuk mencapai apa yang diiginkan dan jangan kekal ditakuk yang lama.

Oleh itu, pada tahun 2009 ini, blog penulis ini akan membawa konsep yang baru dan lebih segar. Input yang ingin disampaikan akan merangkumi 5 bahagian utama iaitu fotografi, aktiviti, hobi, seni & informasi. Ini adalah untuk menjaga kualiti artikel-artikel yang akan dihantar supaya lebih baik & memberi kesan kepada pembaca.

Sebarang perkara yang terlalu peribadi & emosi, tidak akan dimasukkan kedalam blog ini lagi. Ia akan dicatatkan ke blog lain iaitu http://diariburuk.blogspot.com.

Dengan tibanya tahun baru ini diharap semua pelawat dan blogger akan terus berkongsi informasi dan membaca blog-blog sebagai satu sumber mencari ilmu. Semoga dunia blogging ini akan terus meriah dengan kehadiran blogger-blogger baru yang berkualiti. Selamat tahun baru & terima kasih semua!

IKLAN : Pendaftaran Kursus Asas Fotografi (Digital) dibuka SEKARANG! Keterangan lanjut layari www.nahamphoto.com/blog

3 ulasan:

oldtechie berkata...

Akhirnya, usaha Reds untuk membuat template sendiri akhirnya berjaya! Dah boleh jadi Web 2.0 Developer ni! Semoga terus maju dan berwawasan, Amin..... :)

Nanie Harris berkata...

Amin...terima kasih banyak2...pasni bolehlah kita bisnes sama2 k..

~riena~ berkata...

ellloo......
best kn tag td..pe kater...u try wat..nnt boley tgk n bacer.hehe..tp memerlukan kesabaran yg byk lahh ...