Rabu, 17 Disember 2008

Panas Hati Betul!

Malas nak cerita panjang sebab tengah sakit hati sangat! Gambar kat bawah ni menunjukkan akibat apabila tak dengar cakap bapak. Yang susah, bapaknya jugak! Satu kerja apa tak dapat buat malam ni. Nak kejar duedate customer akhirnya berkejar ke Hospital!


11 ulasan:

oldtechie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
oldtechie berkata...

Sabar Harris! Ini semua ujian tuhan! Peristiwa-peristiwa mcm ni menguatkan iman kita serta menjadikan kita lebih tabah menghadapi hidup ni..... :)

artakus berkata...

as oldtechie said.....semua itu adalah ujian dari Allah! harap² la aku dapat bersabar bila kena ujian mcm ko ni nanti.

Reds berkata...

Kadang2 rasa sgt letih sbb bencana dtg menimpa2, sedangkan byk lg perkara penting yg perlu dilakukan..tak salahkan anak tu sgt tp org lain yg spatutnya menjaga dia..kesianlah kat kepala ku ini perlu selesaikan pelbagai lagi perkara..tp kita kena REDHA...

AyAres151 berkata...

itulah ujian yang DIA berikan kepada seorang bapa... semoga tabah menjaga anugerah yang DIA berikan...

HANA bUdaK cEkElAt berkata...

eh, kenapa tu? patah tangannya? kene rotan ke? tak faham tak faham..

;p ;p

Reds berkata...

Dia x dgr nasihat jgn memanjat akhirnya terjatuh sampai tulang bengkok...

hasnuddin berkata...

Tangan berbalut, tapi tetap comel :-)

Reds berkata...

Tulah comel ttp comel...sbnrnya kesian jugak...sapa x syg anak...

fadh berkata...

tu namanye budak ris... memanjat melompat sume tu laa aktivitinya.. tp tu laa.. bila dah terhyper sangat... dia mula hilang kawalan..

takpe laa haris.. nak elak pun.. benda dah nak berlaku... dia serik laa nanti tuh...

sabar laa.. ni laa manusia... tak thrill laa kehidupan tanpa dugaan dan cabaran kan!

Reds berkata...

Betul2...kita redha jelah...cuma aku x nmpk riak keserikkan lg diwajahnya...hehe