Isnin, 24 Januari 2011

You Follow, I Follow

Pelbagai cara digunakan untuk mempromosikan laman web, blog, facebook dan aplikasi-aplikasi web masing-masing. Ada yang meninggalkan pautan (link) di blog, bertukar-tukar pautan dengan rakan-rakan, membuat iklan bergambar, mendaftar dengan syarikat pengiklanan web dan sebagainya. Disini penulis ingin senaraikan pautan-pautan dan beberapa langkah yang anda perlu lakukan tanda sokongan anda pada penulis. Dengan senarai ini diharap dapat memudahkan pelawat & pembaca semua melawat laman-laman yang berkenaan.

Laman Peminat (Facebook)


Jangan lupa untuk klik LIKE atau SUKA.

Langganan Blog



Lihat disebelah kanan blog ini dan blog NahamPhoto dan cari ruangan seperti gambar diatas. Masukkan e-mel anda dan klik langgan untuk mendapatkan posting-posting terbaru terus ke e-mel secara automatik.

Pengikut (Follow)

Facebook : http://www.facebook.com/harrisrahmat atau harrisfadzilah@gmail.com


Untuk blogger (google) boleh klik follow untuk tab seperti gambarajah diatas. Jika anda follow secara tidak langsung anda mempromosikan blog anda sendiri.

Bersembang (Chatting)

YM : harrisfadzilah
Skype : harrisfadzilah

Lain-lain Pautan

Laman Web NahamPhoto : http://www.nahamphoto.com
Blog Barang Koleksi : http://iamcollector.blogspot.com

Oleh itu sudi-sudilah memberi sokongan walaupun hanya dengan menekan butang LIKE atau FOLLOW. Insya Allah, penulis juga akan membuat perkara yang sama kepada anda. Sama-sama menziarahi blog atau web, berhubung dan bertukar-tukar maklumat. Semoga kita sama-sama mendapat kebaikan daripada kemajuan teknologi kini. Ini adalah cara promosi penulis, apakah pula cara anda?


*p/s - lepas ni jika ada rakan-rakan yang bertanyakan pautan-pautan, senang hanya bagi sahaja posting ni. Semua ada dalam satu. :)

Tiada ulasan: