Jumaat, 8 Oktober 2010

Perniagaan Prepaid Terbaru! Tune Talk


Disini penulis ingin menunjukkan satu peluang besar yang baru diperolehi. Satu bisnes yang boleh dikatakan sebagai bisnes pasif dengan kaedah orang top up prepaid anda boleh mendapat komisyen hingga 20% iaitu TuneTalk. TuneTalk merupakan anak syarikat AirAsia. Syarikat ini bukan saja kukuh malah sangat hebat dalam mengembangkan perniagaan. Program ini sangat menarik dengan hanya anda menggunakan TuneTalk yang bermodalkan RM70 sahaja serta menggalakkan orang lain bertukar kepada TuneTalk.


Ini bukannya program menjual prepaid seperti mymode atau mastereload tetapi mengajak orang menukar line (telco) prepaid dengan nombor lama boleh kekalkan. Setiap kali mereka top up, anda akan mendapat komisyen sampai bila-bila selagi mereka menggunakan telco TuneTalk. Jika dulu tiada siapa sangka Air Asia akan menjadi syarikat penerbangan yang boleh bersaing dengan syarikat penerbangan utama Malaysia, mungkin tidak lama lagi TuneTalk pula akan setanding dengan syarikat-syarikat telco yang sedia ada.


Untuk keterangan lanjut tentang program ini boleh klik DISINI dan daftar dahulu secara PERCUMA! Penulis menggalakkan anda yang berminat untuk menghubungi penulis dahulu tidak kira melalui e-mel, sms, chatting, FB atau sebagainya untuk program ini. Ini kerana penulis lebih suka mereka yang betul-betul berminat dan faham serta boleh berkomunikasi selalu sebelum menyertainya. Jom kita sama-sama buat duit dengan program ni!

--

Tiada ulasan: