Selasa, 29 Mei 2012

Untuk Nak Berjaya Perlu Mencari Mentor Yang Telah Berjaya

Topik kali ini tidak menyentuh tentang teknikal tetapi dari segi motivasi untuk menjalankan perniagaan internet. Sepertimana ramai yang tahu, dalam perniagaan antara perkara yang penting adalah pemasaran atau promosi. Perniagaan juga memerlukan kita mengikut langkah dan teknik-teknik mereka yang telah berjaya iaitu mentor. Selain itu mentor diperlukan untuk meningkatkan motivasi diri untuk terus berdaya saing dalam perniagaan. Tanpa mentor mungkin perniagaan anda sedikit pincang kerana tidak mengikut laluan yang betul.

Bagi penulis, ada 2 orang mentor yang selalu menjadi idola dalam perniagaan iaitu IRFAN KHAIRI dan DR. AZIZAN OSMAN. Banyak seminar dan bengkel yang telah disertai dan ia sangat membantu dalam menjalankan tugas seharian. Bukan sahaja dari aspek fizikal tetapi lebih penting emosi penulis dimana bekerja sendiri sangat sukar dengan pelbagai cabaran seperti gangguan orang sekeliling dan mengatur masa. Motivasi diri perlu dikekalkan selalu dengan menghadiri seminar atau membaca buku-buku mereka.

Berikut merupakan pautan 2 orang mentor penulis untuk perkongsian bersama. Mereka ada menjalankan seminar dan bengkel dalam masa terdekat  ini. Jadi boleh lah lawati dan mana tahu ia akan mengubah nasib perniagaan anda pada masa akan datang.

IRFAN KHAIRI
DR. AZIZAN OSMAN

Jika anda suka artikel ini, sila kongsikan ke media sosial seperti dibawah;

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Halo, saya Helena Julio dari Ecuador, saya ingin berbincang dengan baik mengenai Perkhidmatan Pembiayaan Le_Meridian mengenai topik ini. Perkhidmatan Pembiayaan FundingLe_Meridian memberi saya sokongan kewangan ketika semua bank di kota saya menolak permintaan saya untuk memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD, Saya cuba semua yang saya dapat untuk mendapatkan pinjaman dari bank saya di sini di Ecuador tetapi mereka semua menolak saya kerana kredit saya rendah tetapi dengan rahmat tuhan saya mengetahui tentang Le_Meridian jadi saya memutuskan untuk mencuba untuk memohon pinjaman. dengan Insyaallah mereka memberi saya pinjaman sebesar 500,000.00 USD permintaan pinjaman yang bank saya di sini di Ecuador telah memalingkan saya kerana, ia benar-benar hebat melakukan perniagaan dengan mereka dan perniagaan saya berjalan lancar sekarang. Berikut ialah Penyertaan E-mel Le_Meridian Pelaburan / WhatsApp Hubungi jika anda ingin memohon pinjaman dari mereka.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Hubungi: + 1-989-394-3740.