Rabu, 4 Februari 2009

Majlis Hi-Tea HQ Club KPYPJ 2008

Pagi isnin yang lalu penulis ke Johan Photo, Plaza Angsana, J.B. untuk mengambil kamera baru pejabat. Walaupun hanya Nikon D40 tapi ia cukup sesuai digunakan oleh beginner yang baru belajar ilmu fotografi.

Tengahari itu penulis terus ke M-Suite Hotel, J.B. untuk majlis Hi-Tea HQ Club KPYPJ 2008. Walaupun sedikit kekok kerana fungsinya yang terlalu minimum berbanding Nikon D70 penulis, namun penulis tetap cuba mengambil gambar suasana majlis tersebut.

Ini adalah buku aturcara majlis. Majlis ini bertujuan meraikan semua ahli-ahli kelab tahun lepas. Terdapat banyak hadiah, pemberian & hidangan pada petang itu.

Suasana ballroom Madani di M-Suite Hotel, J.B. Lebih kurang 60 orang ahli telah hadir memeriahkan majlis tersebut.

Setelah ucapan dari pengerusi & CEO selesai, acara makan dimulakan dan diselangi dengan acara soalan cepu 10 (jawab soalan dapat RM10) oleh Mr. Zaid & Nizam.

Soalan-soalan adalah berkenaan dengan ahli-ahli kelab dimana ia dilakukan dengan suasana yang sangat meriah. Kelihatan Kak Im menerima RM10 atas jawapan yang betul.

Berebut-rebut ahli yang hendak menjawab! Adakala soalan sangat lucu dan ada juga yang sinis tetapi tetap meriah.

Haa! ini meja yang agak bertuah kerana semua ahlinya mendapat RM10 seorang kerana menjawab soalan yang betul.

Selain acara soal-jawab, terdapat juga acara cabutan bertuah. Ini adalah antara hadiah yang paling mewah, handphone! Tahniah En. Basid & Atie.

Kumpulan ini agak kurang bertuah sedikit kerana hanya mendapat boucer makan di Damai Seafood. Tetapi masih ok lagi sebab boleh isi perut.

Inilah meja yang paling tidak bertuah sekali kerana semuanya mendapat 'tupperware' tetapi masih boleh tersenyum. Makanan ada dibelakang itu saja, bolehlah tapau k!

Setelah perut kenyang dengan jamuan yang enak, semua bergerak pulang. Gift yang ini memang best sebab boleh letak laptop. "Back 2 School". Penulis yang datang awal dapat memilih beg bewarna merah yang hanya ada 4 unit sahaja antara 64 unit. Sorry kepada yang lain k! Tahun depan harap-harap kelab ini akan dapat buat yang lagi happening! Adios!

IKLAN : Tempahan fotografi perkahwinan dibuka sekarang! Layari www.nahamphoto.com atau hubungi 013-744 3734

5 ulasan:

artakus berkata...

gambar last tu, nampak lagi yang 3 orang tu mcm budak sekolah! yang sorang lagi tu, nampak mcm bapak budak yang nak hantar anak dia p sekolah! kwah!88x

little lady in red shoes berkata...

seronotnya......wish i was there....

Tanpa Nama berkata...

cayalh haris...hang mmg 'terror' bab amik gambo nie...i like...hehehehee

fadh berkata...

takde ke gambo mr VVIP kite tuh?

Nanie Harris berkata...

Ada fadh tp xleh tunjuk sbb terlalu super VVIP! hehe