Isnin, 9 Februari 2009

Teringin Melukis Kembali...

Mungkin ramai sudah mengetahui penulis juga meminati lukisan pensil atau apa-apa ilustrasi & lakaran (skeching). Sehingga sekarang penulis masih belum berkesempatan untuk melukis apa-apa portrait lagi. Ini kerana terlalu sibuk dengan kerja azali, perniagaan & fotografi yang menjadi hobi utama. Tangan pula sudah semakin keras kerana asyik menekan keyboard & mouse. Satu hari nanti penulis akan mula melukis kembali. Insya Allah.






Diatas merupakan beberapa lukisan pencil yang penulis dapat melalui email. Karya siapa tidak dapat dipastikan tetapi ia merupakan satu lukisan yang unik.

IKLAN:

5 ulasan:

..blindart.. berkata...

baru nak puji...
igt ko yg lukis.... =p

KB berkata...

aku suka melukis pada suatu tika dahulu, tapi kini ianya sudah dimamah usia. barangkali akan kembali... insyallah

Reds berkata...

Tq tuan KB krn melawat blog sy yg x seberapa ni. X sangka pulak. Sy pun hrp dpt melukis blk...mcm dulu...

artakus berkata...

serius beb, aku ingat ko yang lukis. baru nak puji giler² punye! ajjer gilerrr laaah!

Reds berkata...

Sorylah blindart & artakus...klu pernah tgk iklan kat tv singapore, "get the full story"...hehe