Khamis, 22 Oktober 2009

Benda Yang Di Tunggu Dah Tiba...


Lama juga penulis menunggu benda ni. Banyak juga penulis menulis di status Facebook perkataan "menunggu", "tunggu", "menanti" dan sebagainya. Akhirnya pagi tadi penulis dapat satu email. Apakah benda tu? Rasanya ramai dah dapat menafsir. Tunggu posting akan datang k....

6 ulasan:

Anipah Ahmad berkata...

Perghhhh...kalau dah ada perkataan "BRANCH MANAGER" tuu..takde mksd lain la. Uwaaaa....kami akan khilangan sorang lagi staf..serta juga geng P&P.
Bila tu? Tu offer letter kan..

nuffihkum berkata...

wah...tahniah...apa kah beritanya...aku kena tunggulah yeerrr...

fiza berkata...

cam suprise je....adakah tu makne nyer aq akan kehilangan kawan :(

Yaya@Atun berkata...

wah!! cam dpt keje best jek..

Kaff berkata...

la la la la

Reds berkata...

Cik Pah : klu btl2 kwn, kat mana2 pun kita ada...xkan hilang...

Khiffun : tunggu...

Fiza : Insya Allah...xkan hilang beb...

Yaya : Alhamdulillah...rezki tuhan bg...

Kaff : diam...diam...hehe