Selasa, 28 April 2009

Bloggertiam.com Dilancarkan...


Seperti yang diwar-warkan beberapa minggu yang lepas, penulis mengambil kesempatan ini untuk memperkenalkan kepada pembaca semua, satu blog baru yang dibina khas untuk anda. Blog ini merupakan satu projek dibawah NahamPhoto yang akan memaparkan maklumat-maklumat semasa, gambar serta video yang mungkin tidak pernah anda lihat. Ia merangkumi semua kategori yang melibatkan semua golongan masyarakat.

Blog ini juga akan memaparkan temubual-temubual dengan blogger-blogger di Malaysia atau negara jiran sebagai satu trademark uniknya. Anda juga akan diperkenalkan dengan pelbagai blog yang ada didalam dunia internet. Memaparkan konsep 'kopitiam' dimana anda akan mendapat informasi yang menarik, terkini, panas dan sinis yang selalu disembangkan bersama rakan-rakan sambil bersantai meminum kopi.

Blog ini masih dalam peringkat ujian & masih belum mempunyai logo namun anda sudah boleh melayarinya tanpa masalah. Mengikut perancangan, blog ini akan dikemaskini hampir setiap hari dan akan dikendalikan oleh beberapa orang ahli. Akhir sekali, diharap blog ini akan memberikan input yang baik untuk anda dan anda boleh memberitahu rakan-rakan anda dengan memberikan URLnya iaitu www.bloggertiam.com.

Tiada ulasan: