Isnin, 6 April 2009

Na'wa Hadirah Kini 4 Tahun

Pada hari Jumaat yang lepas (3 April 2009) adalah hari lahir Na'wa Hadirah yang ke-4. Isteri telah membuat majlis ringkas di Tadika Hikmah YPJ, Tampoi Utama, Johor Bahru bersama-sama kawan-kawan Na'wa. Berikut antara gambar yang diambil oleh isteri;

Na'wa malu-malu potong kek...

Kek yang ringkas...

Kawan-kawan Na'wa tak sabar merasa kek...

Kepada Na'wa Hadirah, ayah ucapkan selamat hari lahir & kurangkan kenakalanmu. Semoga panjang umur dan menjadi anak yang solehah.

6 ulasan:

artakus berkata...

waaaah....na'wa dah ada boypren! anak ina md top lagi! >_'

Syafik berkata...

Haha. membuatkan aku berasa nak berkahwin. :D

Tahniah Na'wa!. ;)

Norazman M.N. berkata...

Happy birthday Na'wa from Pak Long, Sabah

Reds berkata...

Artakus : kebetulan je si udin tu ada kat sebelah...

Syafik : kawin cepat...jgn tunggu2 lg...hehe

Norazman : terima kasih utk orang jauh disana...

cheekongsejuk berkata...

happy birthday na'wa! mudah2an rezeki bertambah2.. dah besar nanti jadi bisneswoman hebat tau!

J.U.L.I.E berkata...

hai...