Jumaat, 7 November 2008

Akan Ke Kuantan...

Untuk tidak menghampakan Ju atas TAGnya (setelah dikejar & ditarik telinga) Hehe... Inilah gambar manusia yang baru bangun tidur dan sempat lagi buat editing gambar pengantin. Oleh sebab malam semalam terganggu dengan cerita seram terbaru di TV3 dan mendengar video ucapan Obama yang dihantar oleh Mr. Farhat, jadi editing malam semalam tidak mencapai target yang diingini. Jadi bangun pagi tadi sempat lagi buat editing sikit sebab petang lepas kerja perlu pulang ke Endau. Esoknya pula (Sabtu, 8 November 2008) perlu ke Kuantan untuk mengambil gambar pengantin.

Rambut memang out!

So Ju, saya akan ke TEMPAT JATUH LAGI DIKENANG & tempat Ju. Episode saya di Kuantan akan diceritakan pada posting-posting yang akan datang. Gambar memang tidak diedit, hanya dikecilkan saiznya untuk mengurangkan masa loading. Macamana? puashati? ;)

5 ulasan:

Nanie Harris berkata...

Cuma saya x suruh 10 orang lain buatkanlah...bukan korang nk buat pun kan? hahaha

J u l i a 。.゜✿ berkata...

hahahahaha =D =D =D

ok ok puas hati ! arigatou harris-kun ! =D

aik ? esok lusa ada kat kuantan ka ? selamat berjimba jimba di tanah jatuh lagi dikenang tersebut. nanti datanglah foodcourt ju. centrepoint kuantan.

kalau nampak ju tengah jln2 tu, jgnlah segan nak tegur.. muka ju mmg agak sombong kalau diluar. tapi dlm hati semacam sgt angelic lah. =P

Nanie Harris berkata...

hehe, insya Allah Ju...mmg nk jln2 gak kat kuantan...rindu suasana kat sana...

HANA bUdaK cEkElAt berkata...

ala en,haris kan photographer yang fotogenik, jadi boleh buat muka nmpk mcm tak baru bgn tidor.. huhu
en,haris, kalau pergi foodcourt kakju, jangan lupa bawakkan dia paperdol sbb skrg dia sdg die hard fan dgn paper doll. dan boleh mkn nasi ayam beliau ;p

Nanie Harris berkata...

Hana: Hehe..muka tu mmg baru bangun...mata pun bengkak lagi...

Tau Kak Ju tu tgh die hard paper doll tp x sempatlah nak jln2 sgt...

Ha! nasi ayam! nyum nyum!