Isnin, 13 Jun 2011

Revolusi Prelude : Formula Facebook Oleh Irfan Khairi

Jika April yang lalu, penulis telah ke seminar Revolusi Perniagaan Internet bersama Kafi, kali ini penulis telah menyertai Revolusi Prelude : Formula Facebook yang disampaikan oleh Irfan Khairi (IK) secara Percuma. Program telah dijalankan di Hotel Vistana, Kuala Lumpur dan kali ini ditemani oleh sahabat lama iaitu Pakcu Amin. Seramai lebih kurang 100 orang telah menyertai program ini yang mana telah dimeriahkan dengan kehadiran pelakon/ pengacara terkenal, Fahrin Ahmad yang mempromosikan program FA vs IK hujung bulan Jun.

Dalam program ini, Irfan Khairi memberikan banyak input berguna mengenai pemasaran internet terutamanya menggunakan Facebook. Selain itu, penulis juga dapat membuat ulangkaji mengenai input yang telah disampaikan melalui Revolusi Perniagaan Internet 2 bulan yang lepas. Kepada yang ingin menyertai program seperti ini, pihak IKSB telah menganjurkan lagi pada hari Khamis ini (16 Jun 2011) ditempat yang sama. Sila layari http://www.irfankhairi.com/formulafacebook untuk keterangan lanjut.

Gambar dari Facebook Irfan Khairi

Program Revolusi Prelude ini sebenarnya adalah pengenalan kepada seminar Revolusi Media Sosial yang akan berlangsung bulan Oktober akan datang. Didalam seminar ini, IK akan memberikan banyak ilmu mengenai perniagaan internet terutama dalam penggunaan media sosial seperti Facebook, Twitter, Blog dan Youtube. Pastinya penulis tidak sabar untuk menghadiri seminar ini kerana ingin mendalami lagi ilmu mengenai bisnes terutama menggunakan Facebook dan lain-lain media sosial.

Gambar-gambar lain seminar ini boleh dilihat DISINI.
Untuk keterangan lanjut mengenai Revolusi Media Sosial, boleh klik DISINI.

Tiada ulasan: