Khamis, 29 April 2010

Malas Atau Takde Masa?

Hmm, nanti ramai pembaca kata penulis ni saja nak cari alasan tetapi penulis sendiri rasa yang blog ni agak kurang pengisiannya sejak akhir-akhir ini. Adakah penulis sudah keberatan untuk menaip posting baru atau kesuntukan masa atau alasan-alasan yang lain? Apapun puncanya, penulis tetap dengan azam diawal tahun dahulu, ingin memberi lebih banyak maklumat kepada peminat setia blog atau blogger. Semoga diberi kekuatan untuk mencapai matlamat itu.

*p/s - sekurang-kurangnya ini juga adalah satu entry... :)

3 ulasan:

Mohd Lokman berkata...

Ntahlah Bro. Akupun sama ni...

cheekongsejuk berkata...

tu menunjukkan thp pencapaian kita sedang naik. sebulan 1 entri pun dah ok kot..

Reds berkata...

aku xnk lah tulis sekadar "hr ni sy bosan"....cam satu entry yg kosong. Aku klu nk post, nk pikir cerita yg org lain nk baca dan dpt skit pengajaran dr posting tu...tu yg susah skit...