Ahad, 19 Oktober 2008

Once Upon A Time In China...

Lebih kurang 9 tahun yang lepas ketika saya menetap di China, saya telah dihadiahkan sebuah kereta Aston Martin Virage oleh seorang rakan baik saya. Sehingga kini saya masih menyimpan kereta tersebut kerana ia merupakan hadiah hari lahir saya ke-19.

koleksi model keretaInilah keretanya dan gambar diambil dihadapan rumah di China.

koleksi model keretaKereta berwarna hijau gelap tetap menawan kalbu.

koleksi model keretaNo pendaftaran saya daftarkan AMQ 1 yang membawa maksud seolah-olah "nama panggilan" seseorang.

koleksi model keretaPandangan dari cermin simpang jalan depan rumah saya.

koleksi model keretaKeadaan kereta ini masih sempurna walaupun sudah berusia 9 tahun.

koleksi model keretaGambar ketika saya mengambil selekoh maut dihadapan rumah saya.

Cerita diatas hanyalah olahan imaginasi penulis sahaja. Sebenarnya saya tujukan posting ini khas kepada AMQ 1 @ AMOI @ Nur Fatin Nabila iaitu kawan karib penulis yang memberikan hadiah model kereta ini 9 tahun yang lepas. Kepada rakan-rakan IKIP lain yang menghadiri majlis kesyukuran penulis tahun 1999 di Kuantan itu, penulis tetap mengingati kalian. Terima kasih kerana datang & memberikan hadiah.

*p/s- posting akan datang, the making of "Once Upon A Time In China".

4 ulasan:

Kaff berkata...

mainan ke rupanya? mati-mati ingat real :P

Jek berkata...

Apa barang bro shoot keter mainan? Shoot lah keter betul i.e Rally ke .. Kekeke...

Kau dah pakai 50mm ke bro? Gempak nampak kereta tu punya bokeh .. hehe..

J u l i a 。.゜✿ berkata...

oOOo blaja kat ikip dulu yea..

Reds berkata...

Kaff : tipah tertipu?

Jek : tulah kau x ajak aku shoot rally malaysia 8 ari tu! alih2 post gmbr je ek! thn dpn jgn lupa panggil aku...

yup pakai 50mm...tgklah posting the making tu...

Julia : yup... 1998-2003... julia pun dr kuantan kan?