Khamis, 25 Jun 2009

Transformers! Oh Transformers!


Kesibukkan terus melanda tapi itulah lumrah untuk terus hidup. Perancangan beberapa minggu yang lepas untuk menonton Transformers 2 tidak kesampaian akibat kepenuhan tempat dan manusia-manusia yang sudah menghabiskan tiket lebih awal. Terima kasih kepada kaff yang bersusah payah pergi mencari tiket, takpelah mungkin minggu depan kita boleh tengok.

Filem Transformers 2 ni memang dah dinantikan sejak setahun yang lalu. Jika anda ingat, penulis pernah menulis tentang spekulasi filem ini ketika penggambarannya masih lagi berjalan (KLIK DISINI). Hari demi hari, bulan-demi bulan, akhirnya filem ini telah ditayangkan. Malangnya, terlalu ramai yang obses untuk melihatnya.

Starscream...

Sekarang pasti hangat diperkatakan di mana-mana blog, facebook atau forum tentang filem transformers ni. Ada yang suka, ada yang tidak. Ada yang dah tengok dan ada yang tak berminat nak tengok. Apapun pun pendapat mereka yang pastinya filem Micheal Bay ini adalah kartun kesinambungan pada kenangan kanak-kanak zaman 80an.

Kepada sesiapa yang nak tengok list robot-robot yang ada dalam filem ini sila lawati BLOG ini. Disitu dipaparkan gambar-gambar robot tetapi bukan semua gambar robot yang dipaparkan itu adalah gambaran sebenar dalam filem. Tak sabar untuk menonton filem ini sebab ia antara kartun kegilaan penulis...tak percaya? Tunggu...

*p/s- kalau ada bajet ingat nak beli Starscream...huhu

1 ulasan:

Bujur Sireh berkata...

Best woooo... Revenge of the fallen mmg gerek.. tak heran la apsl tiket bleh sold out.. yg queue kat TGV nk beli tiket pun punyalah ramai!!

Nota kaki: Nasib baik optimus prime hidup balik... hahaha.. opss.. satu lg, Egypt pun dah masuk dlm transformers??? mmg transformasi!! heheh..