Jumaat, 10 Julai 2009

Na'wa Bersukan!


Ahad 5 Julai yang lalu, penulis sekeluarga telah ke Kompleks Sukan Nusa Mutiara untuk memberi sokongan kepada Na'wa yang menyertai sukan Tadika Hikmah YPJ ke 11. Acara tahunan ini disertai oleh 5 tadika hikmah YPJ dan dirasmikan oleh Ketua Pengawai Eksekutif KPYPJ, Dr. Sa'ari Md. Nooh.

Ramai juga ibu-bapa yang hadir...

Gelagat kanak-kanak cilik...cam-cam cikgu dia suruh jadi yek... :)

Na'wa salam CEO

Kak Im memberikan tips-tips terakhir untuk anaknya...

Inikah bakal pengganti Nordin Jadi?

Na'wa telah menyertai 1 acara iaitu mencari barang dimana tugasannya mencari buah anggur. Walaupun dia berjaya mencari 2 anggur tersebut tetapi tewas kerana menunggu kawannya yang masih mencari-cari barangnya. Takpe Na'wa, tahun depan cuba lagi! Pastikan menang dan tak perlu tunggu-tunggu kawan. :)

Na'wa sedang beraksi! Nampak tak 2 anggur yang perlu dicari?

Nangis lak nak mandi swimming pool... Tengok adik tu! Muka cool jer...

Apa yang menarik tetang sukan ini, selain anak-anak bergembira bersama kawan-kawannya, ibu-bapa juga turut gembira melihat telatah anak masing-masing serta dapat bermesra sesama ibu-bapa yang lain. Ia dimeriahkan lagi dengan acara yang melibatkan ibu-bapa setelah anak masing-masing selesai beraksi.

Berreta & Shamshul yang bersama-sama menembak hari tu...

Tadika Tampoi Utama Juara! Cuba cari mana Na'wa?

Majlis tamat pada jam 12.45 tengahari dan disambut dengan hujan renyai. Tadika Hikmah YPJ Na'wa iaitu cawangan Tampoi Utama telah menjadi johan keseluruhan. Tahniah kepada Na'wa, kawan-kawan dan cikgu-cikgu. Akhirnya berbaloi juga ayah belikan kasut baru untuk Na'wa. Semoga boleh jadi atlit macam ayah.

1 ulasan:

AYU berkata...

Tahniah,dapat juara, hadif x dapat join coz adik en. hassan kahwin pada hari yg sama. Tengok macam seronok aje.